x

Drogi Użytkowniku,

to tylko próbka dla niezalogowanych. Ale zabawa wcale nie musi się kończyć!
Dołącz do społeczności MATMAG.pl rejestrując się w portalu i dokończ grę.

Jeżeli już masz u nas konto, zaloguj się.

 

Rejestracja Zaloguj Inne zadanie

 

x

Drogi Użytkowniku,

wyczerpałeś dzisiejszy limit dostępu do tego zadania dla użytkowników z niewykupionym abonamentem, ale zabawa wcale nie musi się kończyć! Dla nielimitowanego dostępu do zadań poproś rodzica/opiekuna, aby wykupił dla Ciebie abonament.

 

Abonamenty Inne zadanie

 

 

 

Natalia Waszkiewicz

 

O tym jak polubiłam/-em matematykę.

 

Jak byłam w klasie III matematyka była dla mnie trudna. Nie rozumiałam wielu zadań i nie wiedziałam jak sobie z nimi radzić.
Jednak teraz jestem w klasie V. Dzięki mojemu zainteresowaniu podczas jednej z lekcji dodatkowych, przedmiot mi się spodobał. Pamiętam, że ta lekcja odbyła się w dość dziwny sposób. Zaczęło się od wejścia pani do klasy, która nam oznajmiła, że dziś pójdziemy do komputerów. Poprosiła nas żebyśmy wzięli płyty do matematyki. Kiedy cała klasa usiadła przed komputerami i włączyła płytki za pozwoleniem pani zaczęliśmy rozwiązywać zadania związane z czworokątami. Jedno z tych zadań naprawdę mi się spodobało. Dzięki temu zadaniu polubiłam matematykę.
Kiedy pani powiedziała, że mamy wejść w niespodzianki na płytce nie widziałam dotychczas tak fajnego zadania. I od wtedy matematyka okazała się dla mnie ciekawa i interesująca.

 

Natalia Waszkiewicz

Szkoła Podstawowa w Grabanowie , klasa 5

 

powrót