x

Drogi Użytkowniku,

to tylko próbka dla niezalogowanych. Ale zabawa wcale nie musi się kończyć!
Dołącz do społeczności MATMAG.pl rejestrując się w portalu i dokończ grę.

Jeżeli już masz u nas konto, zaloguj się.

 

Rejestracja Zaloguj Inne zadanie

 

x

Drogi Użytkowniku,

wyczerpałeś dzisiejszy limit dostępu do tego zadania dla użytkowników z niewykupionym abonamentem, ale zabawa wcale nie musi się kończyć! Dla nielimitowanego dostępu do zadań poproś rodzica/opiekuna, aby wykupił dla Ciebie abonament.

 

Abonamenty Inne zadanie

 

 

 

Paulina Stankiewicz

 

Sposób w jaki chciałbym/ -abym uczyć się matematyki.

 

Moim marzeniem jest komputerowa nauka matematyki. Każdy z uczniów miałby swojego laptopa. Jego wygląd zależałby od indywidualnych upodobań. Wszystkie zadania matematyczne, sprawdziany, krzyżówki i rebusy rozwiązywalibyśmy na komputerach. Tydzień przed sprawdzianem otrzymywalibyśmy trzy karty z zadaniami do rozwiązania, a jedna z nich pojawiałaby się naprawdę na sprawdzianie. Treści zadań matematycznych zależałyby od pory roku. Zimą lekcje odbywałyby się na dworze i wtedy uczylibyśmy się geometrii. Ze śniegu lepilibyśmy różne figury geometryczne. Potem obliczalibyśmy pola ulepionych figur i ich obwody. Nauka łączyłaby się z zabawą. Moim marzeniem jest również to, aby nie było prac domowych. Chciałabym, żeby nie było złych ocen, a najgorszą oceną była czwórka. Materiał lekcyjny spoza podręcznika nauczyciel dobierałby po wcześniejszym uzgodnieniu tego z całą klasą. Przynajmniej raz w miesiącu jedna lekcja przeznaczona byłaby na zabawy matematyczne. Na lekcji, nauczyciel nie robiłby niezapowiedzianych kartkówek. Nieprzygotowania można by było zgłaszać dwa razy w tygodniu. Taka nauka matematyki jest moim największym marzeniem. Mam nadzieję, że te moje pragnienia kiedyś się spełnią.

 

Paulina Stankiewicz

PSP im. Jana Kochanowskiego w Jaśce, klasa 4

 

powrót