
Wyraź w centymetrach - poziom trudny (1 pkt.)
NAWIGACJA PO ROZDZIALE:
Uczeń, który opanował zagadnienie Ułamki dziesiętne:
a) zapisuje ułamek dziesiętny w postaci ułamka zwykłego i odwrotnie,
b) zapisuje wyrażenia dwumianowane w postaci ułamka dziesiętnego (np. 3 m 24 cm = 3,24 m),
c) zaznacza i odczytuje ułamki dziesiętne na osi liczbowej,
d) porównuje ułamki dziesiętne, np. ułamki 0,3 i 0,27,
e) dodaje i odejmuje ułamki dziesiętne,
f ) mnoży ułamki dziesiętne przez liczby naturalne,
g) dzieli ułamki dziesiętne przez liczby jednocyfrowe oraz przez 10, 100, 1000,
h) zaokrągla ułamek dziesiętny do danego miejsca po przecinku,
i) wykorzystuje kalkulator w obliczeniach.
j) rozwiązuje zadania tekstowe umieszczone w kontekście praktycznym, szczególnie zadania związane z mierzeniem, ważeniem, obliczeniami zegarowymi i kalendarzowymi, a także zadania typu ułamki zadania. droga – prędkość – czas.
autor widoczny zalogowaniu 2019-10-21 18:35:07
jak ty to robisz julia maxautor widoczny zalogowaniu 2016-11-16 18:36:59
odp. do Jana Krawczyka: i co?autor widoczny zalogowaniu 2016-11-09 18:50:03
Oliwia czy ty jesteś nauczycielem?autor widoczny zalogowaniu 2014-12-14 14:22:56
nie jest aż taki dobryautor widoczny zalogowaniu 2013-11-10 10:52:14
SPÓJRZ NA SWOJE PUNKTY A POTEM NA TEGO CZARODZIEJA i co sobie myślisz ? :) ;0 :(