
Pole powierzchni prostopadłościanu (4 pkt.)
NAWIGACJA PO ROZDZIALE:
Uczeń, który opanował dział Bryły:
a) rozpoznaje wokół siebie sześciany, prostopadłościany i inne graniastosłupy proste,
b) sporządza modele takich brył z podanych siatek,
c) wskazuje wierzchołki, ściany i krawędzie graniastosłupów prostych,
d) rozpoznaje walce, stożki i kule w swoim otoczeniu,
e) oblicza pole powierzchni i objętość prostopadłościanu,
f ) posługuje się jednostkami objętości i pojemności:
cm3, dm3, m3, litr.
bryły przestrzenne, matematyka bryły, brył, bryły matematyczne, bryły matematyka, figury przestrzenne, bryły przestrzenne, sprawdzian z matematyki klasa 6 figury przestrzenne, bryly przestrzenne, pole figur przestrzennych, matmag, matmag.pl, www.matmag.pl, matmaga.pl, magzoo.pl, matmag pl, pełna podstawa programowa dla szkoły podstawowej, pełna baza zadań dla podstawówki, matmag.pl.
autor widoczny zalogowaniu 2015-06-14 18:00:41
superautor widoczny zalogowaniu 2015-03-15 14:19:02
dziwneautor widoczny zalogowaniu 2014-02-03 19:15:22
to jest banalne :Dautor widoczny zalogowaniu 2013-09-09 18:52:07
trudne to jestautor widoczny zalogowaniu 2013-02-02 10:25:25
superofskie to jest